/  

Συχνές Ερωτήσεις






Για Ελλάδα
• Όλες οι αποστολές γίνονται σε συνεργασία με Acs courier και Γενική Ταχυδρομική. 
• Το κόστος μεταφοράς και για τις δυο εταιρίες ανέρχεται στα 3,00 ευρώ και ο χρόνος παράδοσης 2-6 εργάσιμες μέρες. Με αγορές αξίας άνω των 50,00 ευρώ τα μεταφορικά είναι δώρο από εμάς. Η εταιρία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που οφείλονται σε απεργίες διαφόρων επαγγελματικών κλάδων.
• Η επιλογή της μεταφορικής γίνεται από εμάς κατά περίπτωση ανάλογα με την προσβασιμότητα της κάθε μιας στην διεύθυνση παράδοσης. 
• Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής και είναι εντελώς δωρεάν.

Για Κύπρο 
• Οι αποστολές γίνονται αποκλειστικά σε συνεργασία με την Γενική Ταχυδρομική.
Το κόστος μεταφοράς είναι 15,00 ευρώ και με αγορές αξίας άνω των 150,00 ευρώ η μεταφορά είναι δωρεάν. 
• Ο χρόνος παράδοσης είναι 7-12 εργάσιμες ημέρες.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΑΛΛΑΓΗ

Οροί και διαδικασία αντικατάστασης:
Η εταιρία μας αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη όσον αφορά την ενδεχόμενη τοποθέτηση ελαττωματικού προϊόντος στην παραγγελία σας και γι αυτό προχωρά στην αντικατάσταση του εφόσον η ενημέρωση από εσάς γίνει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου, το ρούχο έχει την ετικέτα του καταστήματος μας και την αρχική του συσκευασία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις ακολουθoύμε την εξής διαδικασία:
• Σας αποστέλλουμε ένα νέο προϊόν χωρίς έξοδα αποστολής και με χρόνο παράδοσης 2-6 εργάσιμες μέρες για Ελλάδα και 7-12 εργάσιμες για Κύπρο και Ευρώπη . Παραδίδετε το ελαττωματικό προϊόν στην μεταφορική την στιγμή που θα σας δοθεί το νέο πακέτο.

Όροι και διαδικασία αλλαγής:
Είναι διαδικασία που αφορά αλλαγή μεγέθους, χρώματος. Το αίτημα σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εφόσον η ενημέρωση αλλαγής γίνει από εσάς το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου, το ρούχο βρίσκετε στην αρχική του κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί φθορές, δεν έχει αφαιρεθεί η ετικέτα με την επωνυμία και υπάρχει η αρχική του συσκευασία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις ακολουθείτε την εξής διαδικασία:
• Επικοινωνείτε μαζί μας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους ενημερώνοντας μας για το αίτημα της αλλαγής:
1ος ) τηλεφωνικά στις μέρες και ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου (Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:30 – 18:00), 
2ος ) συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που βρίσκετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και 
3ος ) αποστέλλοντας μήνυμα στην σελίδα μας στο facebook. 
• Η αλλαγή μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε άλλο ρούχο δικής σας επιλογής, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας . 
• Η πρώτη αλλαγή δεν εμπεριέχει έξοδα αποστολής. Κάθε επόμενη θα επιβαρύνει εσάς και το κόστος ανέρχεται στα 5,00 ευρώ. 
• Εφόσον το νέο προϊόν είναι χαμηλότερης αξίας το ποσό της διαφοράς θα πιστωθεί στο όνομα σας και θα αφαιρεθεί από μελλοντική παραγγελία. Αν το νέο προϊόν είναι μεγαλύτερης αξίας η διαφορά θα πληρωθεί στην μεταφορική με την παράδοση του νέου πακέτου.
• Η αλλαγή γίνεται σε διάστημα 2-6 εργάσιμων ημερών για Ελλάδα και 7-12 εργάσιμων για Κύπρο και Ευρώπη. Η μεταφορική θα σας παραδώσει το πακέτο της αλλαγής και θα παραλάβει το αρχικό σας.







1. Μέθοδος Αντικαταβολής. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της εταιρείας courier, για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας.
2.. Πληρωμή με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.(Ζητήστε μας να δώσουμε τα απαραίτητα στοιχεία για την τραπεζική κατάθεση)
3.Πληρωμή με χρεώστικη ή πιστωτική κάρτα μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς.


ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ



1. Πως μπορώ να παραγγείλω;
Μπορείτε να παραγγείλετε το προϊόν που επιθυμείτε με κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους:
• Στο ηλεκτρονικό κατάστημα. 
Τοποθετείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών και στην συνέχεια μεταφέρεστε στο καλάθι και ολοκληρώνετε την παραγγελία συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στα πεδία που εμφανίζονται. Έχετε την δυνατότητα να καταχωρήσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης είτε ως εγγεγραμμένο μέλος. 
• Στο τηλεφωνικό κέντρο.
Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:30 - 18:00


2. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την παράδοση της στην μεταφορική.


3. Γιατί να κάνω εγγραφή στον ηλεκτρονικό κατάστημα;
Με την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα έχετε την δυνατότητα να εισέρχεστε με τους κωδικούς σας και να ολοκληρώνετε την παραγγελία σας ως μέλος πιο σύντομα καθώς θα κερδίζετε χρόνο από την μη επαναλαμβανόμενη συμπλήρωση των στοιχείων σας.

Επιπλέον αποθηκεύετε 1) το ιστορικό των παραγγελιών σας και 2) τα αγαπημένα σας προϊόντα.


4. Πως μπορώ να πληρώσω;
Ανεξάρτητα του τρόπου παραγγελίας η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους τρόπου που περιγράφονται παραπάνω καθώς και στους όρους χρήσης



5. Σε πόσες μέρες θα έχω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος περαίωσης της παραγγελίας είναι 2 έως 6 εργάσιμες μέρες για Ελλάδα και 7-12 εργάσιμες για Κύπρο και Ευρώπη . Η εταιρία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που οφείλονται σε απεργίες διαφόρων επαγγελματικών κλάδων.


6. Με ποια μεταφορική συνεργάζεστε;
Συνεργαζόμαστε με ACS courier και Γενική Ταχυδρομική. Η επιλογή της μεταφορικής γίνεται από εμάς κατά περίπτωση ανάλογα με την προσβασιμότητα της κάθε μιας στην διεύθυνση παράδοσης. Η επιλογή γίνετε πάντα με κριτήριο την καλύτερη δυνατή δική σας εξυπηρέτηση.


7. Μπορώ να αλλάξω μέρος ή όλη την παραγγελία μου;
Το αίτημα σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εφόσον η ενημέρωση αλλαγής γίνει από εσάς το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου, το ρούχο βρίσκετε στην αρχική του κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί φθορές, δεν έχει αφαιρεθεί η ετικέτα και υπάρχει η αρχική του συσκευασία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις ακολουθείτε την εξής διαδικασία:

• Επικοινωνείτε μαζί μας ενημερώνοντας μας για την αλλαγή με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
(1) τηλεφωνικά στις μέρες και ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου (Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:30 – 18:00), 
• Η αλλαγή μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε άλλο ρούχο δικής σας επιλογής, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας . 
• Η πρώτη αλλαγή δεν εμπεριέχει έξοδα αποστολής. Κάθε επόμενη θα επιβαρύνει εσάς και το κόστος ανέρχεται στα 5,00 ευρώ. 
• Εφόσον το νέο προϊόν είναι χαμηλότερης αξίας το ποσό της διαφοράς θα πιστωθεί στο όνομα σας και θα αφαιρεθεί από μελλοντική παραγγελία. Αν ο νέο προϊόν είναι μεγαλύτερης αξίας η διαφορά θα πληρωθεί στην μεταφορική με την παράδοση του νέου πακέτου.
• Η αλλαγή γίνεται σε διάστημα 2-6 εργάσιμων ημερών για Ελλάδα και 7-12 για Κύπρο και Ευρώπη. Η μεταφορική θα σας παραδώσει το πακέτο της αλλαγής και θα παραλάβει το αρχικό σας.



8. Υπάρχει χρέωση σε περίπτωση αντικατάστασης ή αλλαγής;

• Η αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος γίνεται με δικά μας έξοδα. 
• Όσον αφορά την διαδικασία της αλλαγής η πρώτη αλλαγή της παραγγελίας σας γίνεται με δικά μας έξοδα. Κάθε επόμενη αλλαγή που αφορά την συγκεκριμένη παραγγελία την επιβαρύνεστε εσείς και το κόστος είναι 5,00 ευρώ.



9. Ποιο μέγεθος ρούχου να επιλέξω;
Όσον αφορά τα ρούχα μας ισχύει το μεγεθολόγιο της ελληνικής αγοράς. Αν παρόλα αυτά θα θέλατε βοήθεια στην επιλογή του μεγέθους μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας ακλουθώντας κάποιον από τους παρακάτω τρόπους:

• Στις μέρες και ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού μας κέντρου που είναι Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:30 – 18:00 
• Συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!